Portfolio
DnB NORD
Kredyt hipoteczny
Nie szukaj znajduj

Dom produkcyjny: Mojo Films
Reżyser: Antoni Nykowski
Operator: Wojciech Zieliński

Autorzy scenariusza:
Maciej Kaczyński, Lech C. Król, Patryk Bryliński
Account prowadzący:
Dagmara Sitak




Jak w bloku reklamowym, w którym co druga reklama to reklama bankowa, wyróżnić nowy bank? Jak przekonać konsumentów, żeby wybrali kredyt hipoteczny banku x a nie banku y? Jak wprowadzić na rynek nowy bank? W jaki sposób przebić się przez jednolitą masę rosnących procentów, wielce korzystnych promocji i niskich rat? Jakiego języka użyć, aby zakomunikować konkretne benefity produktu, ale jednocześnie zbudować całkowicie unikatowy wizerunek banku „z wyższej półki”?

Właśnie te wyzwania towarzyszyły agencji Adwertajzing podczas kreacji i realizacji kampanii dla banku DnB NORD – pierwszej kampanii o zasięgu ogólnopolskim.

Głównym celem wizerunkowym kampanii było zaprezentowanie banku DnB NORD jako instytucji nowoczesnej, pewnej i stabilnej, budzącej zaufanie, o solidnych norweskich korzeniach. Głównym celem sprzedażowym było natomiast wsparcie sprzedaży kredytów hipotecznych – sztandarowego produktu banku, zajmującego czołowe miejsca w rankingach tego typu produktów.

Oba te cele realizuje spot TV „Droga”, który jest głównym nośnikiem kampanii. Spot ten w alegoryczny, piękny wizualnie sposób opowiada prostą i silnie emocjonalną historię o dążeniu do celu. Jest przy tym bardzo oszczędny, jeśli chodzi o ilość informacji. To typowo wizerunkowy spot „z górnej półki”.
Spot emitowany będzie w grudniu w wiodących stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat oraz licznych stacjach tematycznych. W sumie zaplanowano ponad 3 tys. emisji.

Informacyjnym wsparciem kampanii jest specjalnie utworzony, wizerunkowy serwis internetowy, który w intrygujący sposób łączy informacje o wybranych produktach banku: www.znajduj.dnbnord.pl. Serwis ten, koncentrując się na wybranych aspektach oferty banku, pozwala szybciej odnaleźć się użytkownikom w jej strukturze, łatwiej i przyjemniej poznać najważniejsze informacje o banku.

Reklamy DnB NORD zobaczyć też będzie można w Gazecie Wyborczej oraz tygodnikach, m.in. w Newsweeku, Polityce, Wprost,Przekrój; a także na wielu portalach internetowych.

Kontynuacją kampanii były prasowe reklamy produktowe, które ukazały się wiosną 2011r. w Newsweeku i Gazecie Wyborczej