Portfolio
Mastercook
Płyta indukcyjna
Grzanie zimne w dotyku

Dom produkcyjny: Tandem taren-to
Reżyser/operator: Grzegorz Kuczeriszka

Chciałbyś mieć w kuchni promiennik elektromagnetyczny wywołujący w garnkach prądy wirowe?

Nie wiesz o co chodzi?

Właśnie na tym polegał problem Marki Mastercook oferującej indukcyjne płyty grzejne. Znakomita większość potencjalnych konsumentów nie tylko nie miała pojęcia o jej zaletach, ale nie wiedziała, czym ten produkt jest, ani czym się różni od tradycyjnej płyty ceramicznej.

W reklamie telewizyjnej zdecydowaliśmy się na „oswojenie” produktu, na wbudowanie zalet funkcjonalnych „nowej technologii” w ciepło rodzinnego domu, w archetyp wspólnych posiłków… zapominając całkowicie o stronie technicznej.

Plany sprzedażowe Mastercook zrealizowane zostały z nawiązką. Produkt utrzymał do końca roku (od września do grudnia) pozycję lidera rynku, osiągając średnie udziały rynkowe na poziomie 25,15%, a firma zdecydowała się na wykorzystanie reklamy „Flow” również w 2008 roku.

Wizerunek marki przesunął się zgodnie planem w stronę zamożnych, dojrzałych i pewnych siebie, pozostając jednak w obszarze pierwotnego pozycjonowania.

Kampania pozwoliła klientowi osiągnąć rekordowe zyski i uzyskać pozycję lidera w swojej kategorii. Kampania "Grzanie zimne w dotyku" otrzymała nominację EFFIE 2008 w kategorii duże AGD.